piątek, 1 grudnia 2017








W Andrzejkową noc, 
nie przelałem wosku, a sos. 

Dzięki temu znacznie lepiej smakują czary
po zamkniętym sezonie weselnym...


Grudzień czasem aktywności przed monitorami komputera.
Śniegu nie lubię, to sobie posiedzę...
nad białymi sukniami. 


Kot Hesus się wylizał i dziękuje za pozdrowienia.


Od kilku dni na youtube 
krąży nowe nagranie Popka.


Przy okazji realizacji teledysku
wykonałem mu pare portretów. 






W ostatni poniedziałek listopada,
swoją premierę miał film ZNAKI
w reż. Wojciecha Klimali. 

Aparat i gadka dały mi fory
w dobrym miejscu o dobrym czasie!


"Jest to opowieść o nieprzeciętnej, młodej kobiecie,
która cieszy się życiem i chce mimo przeszkód
zmieniać świat." - Kosmos Production





Film zrobił na mnie wrażenie!

Przez całe nagranie samodzielnie tworzyłem narracje. 
Większość występujących aktorów 
porozumiewała się językiem migowym. 

Brak słów dał możliwość pełnego skupienia 
na grze występujących. 

Po napisach końcowych wszyscy rozlali się w rozmowach.


Gośćmi zaproszonymi na premierę byli również tancerze i aktorzy.
Znani, cenieni i rozpoznawalni, a mimo wszystko naturalni.
Takie wydanie, służy relacjom i zdjęciom. 


Iwona Cichosz | Głowna bohaterka filmu opisującego jej życie.
Dzięki któremu mamy szansę zrozumieć jej codzienność
oraz szereg barier w świecie słyszących. 


Stefano Terrazzino | Rafał Maserak




Ostatni miesiąc był obfity w przebyte kilometry. 
Fotografowane wydarzenia miały solidny rozstrzał po Polsce. 



Na całe szczęście czas spędzony w podróżach 
rekompensuje mi książka oraz karty z udanym materiałem. 


Zaskakujące jak wiele razy w tym roku 
przyszło mi oddychać górskim powietrzem 
i wcinać oscypki w żurawinie. 



Każdej soboty jeździmy po świeże warzywa, do sklepu
w którym zamiast plastikowego koszyka znajdziesz stary wiklinowy. 
Wypełniamy go po brzegi składnikami jakie wiercą dziurę w podniebieniach. 

Całość podana zawsze z dbałością o detal kusi do estetycznego uwiecznienia.
Skoro mam narzędzia, to wystarczy zaaranżować kadr, ułożyć oświetlenie
i podzielić się z gronem szerszym niż towarzysze stołu treścią talerzy. 

Wspólnie z dziewczyną mamy plan na 
poszerzenie palety wspólnych przyjemności. 
Odpalimy bloga, ot co!





Ostatnio postanowiliśmy przybliżyć świeżo wydaną
 bluzę z odsłony Loveyourlife | Alkopoligamia.com



Jak zwykle śmieszkowaliśmy, 
bo tak nam przy sobie najlepiej.



Ociepliliśmy ścianę czaro białymi fotografiami.
Nie chodzi tu o barwę, a wartość wspomnień. 
Treść idealnie wkomponowała się w klimat wnętrza. 




W opisane wyżej soboty, tradycyjnie zaglądamy do Jednorożca. 
Apetyt na smak podwójnej pistacji daje ostro popalić podniebieniu!


Maszerowanie z jedenastego listopada 
delikatnie zniechęciło mnie do pieszych aktywności. 
Mimo to, na wspólne spacery porywamy się bardzo chętnie!





Pewnego razu poniosło nas do ogrodów Jana III z Wilanowa.
Gość musiał być poważaną szychą, bo wszystko we złocie ocieka,
a ogrody są na skalę kolejnego cudu świata. 





Ostatnią podróż do rodzinnego miasta zasiliłem 
fajnymi rozmowami. Wiele się dzieje u ludzi, 
stąd powracając przyjemnie jest ich posłuchać. 









Ostatnio zadzwonił Daniel.
Powiedział, że świeżo wyszedł spod brzytwy.
Świecąca glaca i opowiastki o tym jak mija czas
uprzyjemniły środek tygodnia. 













W kontakcie
--
501455889
czech.mateusz@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga