poniedziałek, 30 kwietnia 2018









Wszystko po staremu. 
Nawijam więcej rolek w analogu 
i odnawiam leczenie przeciwhistaminowe. 





Na dzień przed Galą Fryderyków spotkałem się z 
Tomkiem, Mateuszem i Łukaszem.

Więcej świeżego Grubsona niedługo w sieci. 





Pod premierę kolabo Holak // Kwiatkowski
wykonałem kilka zdjęć obu muzykom. 
Spotkaliśmy się w ciasnych alejkach Mokotowa. 
Światło latarni idealnie dawało po 
wypucowanym Mercu Holaka. 


W Lunie podczas premiery nowego albumu Flirtini 
spotkałem wielu poznanych muzyków.
Od słowa pojawiło się kilka zajawek 
na wykonanie owocnego materiału 
pod zapowiedzi ich dźwiękowych odsłon. 




Obecnie swoją premierę mieć będą dwie okładki.
To kolejne dające radość produkcje! 


11.05 premiera Natialia Sikora Tribute to Mira Kubasińska.


25.05 premiera Miuosh | Smolik | Nospr




Wiele odległości pokonuję na ostrym. 
Tradycyjnie przewieszam analog 
i daję poczuć nogom podróże w wielkim mieście.  

Ostatnio postanowiłem skorzystać z kilku widoków.







Przyszło mi realizować materiał reportażowy 
dla HM Polska. Dobre przekąski były!








Spotkałem Jarka Kreta. Uciąłem z nim bardzo pogodną 
rozmowę o krokach w stronę zajawek i ich rozwoju.
Ostrzegł mnie przed zbliżającą się ulewą. 
Szczęśliwie, całość przeszła bokiem. 

Wielkie dzięki Jarek za miłe spotkanie!


Apropo spotkań, ostatnio widziałem, słyszałem i fotografowałem ponownie 

Night Marks 











Jarecki i BRK | live Band







W piątek spędziłem cały dzień 
w studio Huśtawka. Wspólnie z turbo
Ekipą realizowaliśmy cztery singlowe okładki 
+ główną do płyty. 


Zaangażowanie każdej osoby na planie 
zdeterminowało do najlepszych rezultatów. 
W przerwie od pracy na cyfrze, 
łapałem za analog. 






---





W ostatnich dniach swoje urodziny obchodziły 
dwie dziewczyny. Amanda i Justyna, sto lat!





Super widoki paradoksalnie dały odpocząć oczom. 




Ostatnia odsłona Sofar Warsaw wyszła idealnie. 
Dobre warunki, akustyczne i oświetleniowe.
Bardzo sobie to chwaliłem. 
Zespołami edycji były:


Sonbird


Mery Spolsky

Suzia i Magdalena Laskowska




Pamiątkowa fotka grupowa. Pomoc w pakowaniu sprzętu. 
Powrót do zgrywania, selekcji i prędkiej obróbki.

Gorące foty wyszły tej samej nocy.
- Wiesz jak, zależy mi!




Świt zastaje mnie coraz częściej!
Trochę nadrabiam, w fotkach i życiu. 



bywa z tym różnie, Elo!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga